Everytime I think of you I always catch my breath


Tyler Hilton - Missing You

Ni kanske har hört talas om Tyler Hilton. Han spelade iaf Chris Keller i One Tree Hill och har även vart med i Taylor Swift's musik video för Teardrops on my guitar. Hur som helst så har han gjort denna helt fantastiska låt. Ni kanske har redan hört den för det är den låten som först spelas upp på min playlist här på bloggen. Men om ni inte har hört den så lyssna på den nu! Annars kan ni bara njuta av Daniel Agger ;) Fantastisk fotbollsspelare i Liverpool och resten om han kan ni nog räkna ut själva, liksom varför tror ni jag tog just den här videon till låten? ;)

Btw, vid 1:00 är det målet han gjorde mot Blackburn. Det är helt fantastiskt! Och juste, den matchen spelades på min födelsedag, hehe! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar tyler hilton. han gör sån bra musik

2009-05-09 @ 19:25:20
Postat av: bells (:

haha tyler hilton är underbar! jag lyssnade på honom för typ fem år sedan känns det som ;o haha. typ 4 var det nog iaf, haha. men det var fint som fan.

han är fin! :D tyler då, (a)

2009-05-09 @ 22:49:48
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0