'Cause if anyone can make me fall in love, you can.

Bellah tycker att jag ofta bloggar på konstiga tider (det vill säga natten) så nu gör jag det igen! Har sett på Penelope men borde nog sova nu för ska om mindre än 5 timmar, h-e-h-e. Duktigt! Var förresten inte i skolan idag (igår) för jag hade så ont i magen så jag knappt kunde stå upp eller sitta ner för den delen. Eller var där första lektionen som jag egentligen bara spenderade med att hitta den mest liggande positionen som funkar när man sitter på en stol. Sen stack jag då till en dietist (alltså för mina matallergier) och efteråt så skjutsa pappa hem mig för jag mådde så dåligt :/ Så där har ni min livshistoria!


Ignorera mina ögon!

Uppdatering: Misstänker att blogg.se är konstigt då detta tydligen publicerades den 7e maj när det egentligen var den 9e. Typ klockan 2 på natten med och inte vid 9 på kvällen xD

Kommentarer
Postat av: danni

Naaw, stackars Matrix!



SNYGG TRÖJA, FAN!!! :DDD

2009-05-09 @ 12:46:41
URL: http://excepti0nal.blogg.se/
Postat av: bells (:

haha gulligt!

du har fina ögon ja :)

&well, du bloggar alltid på konstiga timmar på dygnet, haha!

jag glor på how i met your mother nu &lär göra det rätt länge till så jag ska försöka blogga senare med, haha xD

2009-05-09 @ 22:52:53
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0