You disturb my natural emotions, you make me feel like dirt

Sitter och skriver min läslogg. Ska bara skriva en sammanfattning av det jag läst, vilket passar otroligt bra då jag ligger i boken där Hitler är runt 20 år. Är det normalt att jag önskar jag skulle skriva min läslogg på engelska? Jag kan sätta ihop meningarna på engelska men inte på svenska, det blir bara fel. Som allting annat med mig är det troligen fullt normalt. Efter det så börjar jag väl läsa min engelska läsloggsbok, den är ändå bara på 110 sidor typ, haha (: Idag trodde jag även att jag vaknade astidigt men sen kom jag på att man ska ställa fram klockan en timme idag så då blev det inte lika tidigt, haha, smart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0