I was just thinking how we don't have a song

Idag hade vi halvstudiedag så vi hade bara två lektioner! Jag stack hem i 20 min o sen åkte jag för att klippa&tona mitt hår^^ Luggen kanske blev lite kort men den växer ändå ut så (: Väl hemma har jag inte gjort mkt, skrivit klart&postat min läslogg och gjort so läxan. Kanske ska se på Gossip Girl nu, eller så lägger jag mig och läser. Jag sov ungefär 5 timmar inatt så det skulle vara skönt att sova inatt... Förresten så kommer snart nästa avsnitt av 90210 ut och då blir jag lycklig! Jag saknar det något otroligt, speciellt Ethan <3

Kommentarer
Postat av: bells (:

du är sötast i stan. tillochmed världen kanske!



jag saknar dig. och navid. :)

2009-03-31 @ 20:16:46
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0