Jag placerade dig i drömmen som jag borde ha glömt.

Blev onödigt långt inlägg förut. Idag är jag trött, men på bra humör. Förutom att jag blir sur på min dator. Nu ska jag träna på min svenska text om Skins. Egentligen skulle jag pluggat NO men jag råkade visst glömma boken på skolan, ojsan. Riktigt synd, ville verkligen göra läxan idag... Somnar typ snart, glömde sova igår med för jag titta på Gossip Girl. Lyckat, Matilda!


"She was using me to get to Maxxie. WTF!
Number one, he is homosexual and number two, he's gay."

Troligen ett av de klockrenaste citaten, jag älskar Anwar (&Skins) <3

Kommentarer
Postat av: bells (:

anwar är kung (Y)

seriöst. i love that man! :)



förresten. du är sjukt söt :)

2009-04-01 @ 14:11:03
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0