If you're not the one then why does my hand fit yours this way?

Sitter och tänker medans jag har If you're not the one med Daniel Bedingfield på hjärnan. Med tanke på vilket ögonblick jag tänker på så är det inte så förvånande att just den låten är den jag har på hjärnan. Resten av den dagen skulle jag helst bara radera från mina tankar men just det ögonblicket vill jag bara tillbaka till..

Annars så har jag vart jättesugen på att se på nån film eller nåt hela dagen men aldrig kommit på vad jag vill se, alltså såg jag aldrig på nåt... Finns det ens någon logik i den meningen? Känner att jag saknar Filip&Fredrik så ska väl se på Boston Tea Party eller nåt! Troligen borde jag läsa men jag orkar inte, för övrigt så har jag inte läst på typ en vecka o_o Jag har bara varit för trött eller nåt.. Nu ska jag fortsätta släcka min törst med choklad för jag orkar inte gå ner till köket för att hämta något att faktiskt dricka! Smart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0