I remember when we kissed I still feel it on my lips



Eftersom vi alla känner till att den 11 april så är det min födelsedag så valde jag att sätta ihop en liten bild som beskriver precis vad jag önskar mig. Mamma&Pappa har fått en mycket mer detaljerad beskrivning men ni får nöja er med bilder (För ni är såå intresserade av att veta vad jag önskar mig). Bilden får mig oxå att inse att jag faktiskt inte önskar mig lika mkt LFC saker som Pappa fick det att framstå som. För att citera far min "Du gillar inte Liverpool va?", han skojade alltså lite. Och nej, jag har till min mammas förskräckelse tyvärr inte kommit in i perioden då man mest bara önskar sig pengar än.

Ni behöver inte undra över om jag glömt något för på önskelistan till mamma&pappa har jag skrivit typ 50 ggr att jag vill åka till London&Liverpool + se en LFC match, haha jag är söt jag (: Kan även lägga till en ganska viktig sak då jag önskar mig lite Torres saker; Jag tar mer än gärna emot självaste Fernando Torres med, hehe ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0