Every step that you take forward takes you right back where you've been


"Tältning" imorn! Med tanke på väderleksrapporten så såg det hemskt ut. Men sedan bestämde lärarna att istället för tält ska vi bo i scout stugor, woho! Nicky fyller även år imorn så hoppas vi kan slänga henne i vattnet, så grattis Nicky ;D
Jag har inte direkt något mer att berätta förutom att jag håller på och lägger in Angus, Thongs and Perfect Snogging på min mp3! Och att min finfina JAGK tröja kom i fredags (bilden) <3

Kommentarer
Postat av: bells (:

bäst för dig att du inte tar med dig tröjan när du kommer hit. vem vet vad som har hänt med den när du åker hem? du kanske inte ens har den med dig, MOHAHAH!



jag är inte galen. jag lovar...

2009-06-03 @ 15:41:11
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0