Cause we belong together now, forever united here somehow, yeah.

Tänk er ett hjärta mellan mig och Fernando Torres, haha
Jag bara ääälskar juni-bilden i min Torres kalender!

Ska i alla fall dra snart, jag blir hämtad runt kl 11 så då ska jag vara färdig (: Jag vaknade över 1 timme innan jag skulle så jag har haft gott om tid på mig^^ Nu ska jag bara äta frukost och ta mina mediciner (astma&allergi mediciner alltså, inge "udda" saker haha). Kommer inte blogga förräns på fredag så hoppas ni saknar mig, speciellt mina fotbolls inlägg som ingen bryr sig om, haha!

Kommentarer
Postat av: bells (:

hallå, på den bilden påminner han mig lite om maxxie? :O

2009-06-05 @ 21:19:27
URL: http://brandnewgame.blogg.se/
Postat av: bells (:

förresten, kollar du typ på hannah montana i bakgrunden..? haha xD



något tittar du på iaf <3

2009-06-05 @ 21:20:07
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0