Well you're never gonna find it if you're looking for it




Jag saknar hon som gjorde en förändring i mitt liv och fick mig att vilja leva som ingen annan under den värsta perioden i mitt liv <3 

Hur jävla cheesy låter inte det här? Whatever.. Du fattar grejen, Josse. Och du är fortfarande något av det bästa i mitt liv och lyckas fortfarande förstå mig som ingen annan. Spelar ingen roll om vi inte pratar så mkt som förut, någon som dig glömmer man inte bort <3

Times like these
We'll never forget
Staying out to watch the sunset
I'm glad I shared this with you 'cause you set me free
Showed me how good my life could be
How did this happen to me

We'll go to Hollywood
Make you a movie star
I want the world to know how beautiful you are


Kommentarer
Postat av: Joss

Fyy jag börjar ju gråta!

Dedär bilderna har jag aldrig sett faktsikt :o

Saknar som fan :(

Jag släpper dig aldrig! <33

2009-07-12 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0