Suddenly a chance for me to tell the secret I'd been keeping, I am the one, I am the one

Kan väl börja med att säga att ifall någon smsade mig igår mellan 18.00-23.00 typ så skicka gärna om smsen. För från klockan halv sex igår var jag och tog ett kvällsdopp med morbror & bror. Allt gick inte så bra, eller ja min mobil åkte ner från berget vi satt på rakt ner i vattnet och min bror som var i vattnet hämtade den. Men den hann ändå bli riktigt jävla skadad. Så hade ingen mobil alltså mellan klockslagen jag skrivit. Nu har jag mormors gamla mobil, för är hos mormor&morfar just nu. När jag kommer hem igen nästa helg ska jag byta till min gamla mobil istället. Någon som är förvånad över att jag råkat förstöra min mobil? Nej, inte jag heller :)

Idag så har vi varit på stranden för det var ganska så jättevarmt. Sen när vi kommit hem därifrån tittade jag lite på Supernatural och sedan på New York Minute ;)<3 De båda är ganska jättebra plus att det blir Jared Padalecki x2! Haha <3





OCH TITTA, DANIELLA! JAG UPPDATERAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0