Every sky was your own kind of blue and I wanted to know how that would feel

Just nu håller jag på och lägger in två supernatural avsnitt på min mp3 för att ha underhållning imorn på tåget. Lägger in ett om clowner & ett om zombies. Bra, Matilda! Jag tkr ju så mkt om både clowner och zombies! Fast det funkar för zombies får mig oftast bara att skratta. Vet att det borde vara clownerna men nu är det inte så.
Väldigt bra Supernatural citat tycker jag;
Dean: Planes crash, Sam!
Sam: And apparently clowns kill!


Jag åker i alla fall till Emmas landställe imorn och på onsdag kmr de andra tjejerna ^.^ Men idag har jag i alla fall varit på biblioteket och idag blev det bara 6 böcker som fick följa med mig hem. Det brukar vara mycket mer. Tyvärr är alla på svenska, dem har knappt några böcker på engelska här. Eller ja förutom den om London. Jag lånade alltså;
Harry Potters magiska värld - David Colbert
London Travel Guide
En shopaholics bekännelser - Sophie Kinsella
En oväntad semester - Marian Keyes
Sista Sommaren (med dig) - Ann Brashares
Bridget Jones dagbok - Helen Fielding

Sen finns även All Time Low's nya skiva på min mp3 så det blir fint att lyssna på imorn, jag hade den på min dator redan igår men jag sparar den lite ;D


Kommentarer
Postat av: Fanny fluff

Åh, läste precis ut Sista sommaren (med dig)^^, Den var bra, dock inte lika bra som systrar i jeans :(

Ses nåndag! :O <3

2009-07-14 @ 23:43:49
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0