I'm starting to fall in love it's getting too much




Egentligen borde min dator stänga ner sig efter att jag varit inne på waterstones hemsida i mer än 3 minuter. Men dessa böcker kommer jag alltså köpa :D Egentligen är jag osäker på de längst upp.. men jag köper dem ändå! Mina föräldrar betalar ändå för Gerrard boken och det är den dyraste utav böckerna. För den kostar 100 kr och är på 500 sidor! Fett värt! Lala, imorn ska jag till biblioteket med min bror. Efter att han läste Twilight böckerna vet jag inte vad som hänt med han. Men han har börjat läsa!
"Du följer med mig till biblioteket imorn, John!"
"Bra, för jag tror jag ska låna ett par böcker!"

Jag behövde inte tvinga han! Men jag tror att denna sjukdom sprider sig för jag tänker seriöst på att se clown avsnittet av Supernatural och då är det illa.. jag tror inte jag behöver upplysa nån om min clown rädsla direkt liksom!

Ska jag sluta svamla? Jag tror nog det, nu ska jag se på Sonny With A Chance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0