So get yourself on that airplane, coz its been far too long since you went away.



Hej, ni vet väl att ni vill ge mig det här i julklapp? Fet chans på det första men.
Annars vill ni ge mig en resa till världens bästa stad. Eller en annan stad som ligger i samma land som världens bästa stad. (Jag gillar ett litet lag som kmr från den staden, säger det er ngt?)

Även en tidsmaskin så jag kan spola fram till premiären av alla filmer jag vill se; Dear John, Harry Potter and the deathly hallows part I&II etc.

Fast egentligen ärligt talat så önskar jag mig något helt annat, men det kan man inte skriva upp på en önskelista som man skickar runt till släkten direkt. Faktum är att det inte är något man skriver upp på en önskelista överhuvudtaget. Man bara vill ha det. (Alltså är jag den enda som tkr allt det hår låter sjukt perverst? Det är inte menat så iaf.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0