My mind goes crazy tryin' to figure out just where you would be four years from now

Dagen började med att jag nästan missade tåget till skolan. Trevligaste med vintern måste nog vara hur försenad min buss allltid blir (y) Sen på samhällen fick vi tillbaka våra prov och jag fick vg- ^^ Eller ja, sen snackade jag med läraren för det sa han att vi skulle göra om vi tyckte han dömt oss för hårt på någon fråga. Och alltså jag hade typ klagomål från hnm på varje fråga förutom en, haha. Men allt han gör är att säga "oj, jag satte fel betyg på dig, såhär ska det va.." och börjar stryka över mitt vg-. Vet ni hur rädd jag blev eller, haha? Trodde han skulle sänka mig. Hade ju klagomål på varje fråga typ. Fast det han skriver istället är mvg-. alltså WHAAAAAT? :D Första "mvg"t i samhälle, yeeeeaaaah, bara fått i historia & de andra förut (:


Förutom att jag råkade trampa i det så ser man väl ändå att det står Matilda är bäst?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0