I've got real big plans and such bad thoughts.


För att jag kan säga saker till dig som jag inte kan berätta för någon annan.
För att du är så jävla fail.
För att vi inte borde chatta på natten.
För att vi förstår varandra på ett jävligt illa sätt!
För att vi at london är något av det bästa fan.
För att vi bring out the "best" in each other (som när jag chattade med en viss kille idag, haha)
För att jag är för trött för att kma på fler anledningar fast det säkert finns 50 till.

Och slutligen. För att du går i samma klass som en lagomt snygg kille.

 

PUSSSSSSS!!


Kommentarer
Postat av: Linn

du uppdaterar inte matilda. det gillar vi INTE. och snart ses vi, saknar dig faktiskt en aning.

2009-12-29 @ 17:56:09
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: bells (:

maxieeeeee!

du är bäst i världen &massa sånt där &jag skulle kunna skriva en hel bok om hur bra du är och vad du betyder för mig.

MEN. i won't. för jag har andra saker att skriva om. (maha!)

dendär jävla supernatural-drömmer var tillbaka i natt igen. så jag startade datorn &nu sitter jag här och skriver om den jävla drömmen. du vet vad jag menar. jag sammanfattar mig lite dåligt nu.



men youmeatlondon. alltid, det är så det ska vara. du är bäst i hela världen.



&med snygg kille menar du peter, right? eller okej. kanske inte. vore jobbigt om du menade det.



du är bra ditt retard, även fast du mobbar mig.

<3

2009-12-31 @ 01:56:54
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0