You are an angel making all my dreams come true tonight


Hej, jag älskar mitt Liverpool.
Det spelar ingen roll att vi ligger 8a,
och redan förlorat fler matcher än vi nånsin förlorade på hela förra säsongen.
Vi ger ändå inte upp. Vi laddar om och gör vårt bästa.
Walk on with hope in your heart and you'll never walk alone.

Ni får mig iaf att må på ett sätt som inget annat kan.
Och till alla som är känsliga för bilder på sjuka barn (som jag) så klicka inte upp bilderna.







Helt ärligt så peppar jag Liverpool matchen på lördag mer än julafton.
Är det normalt?

Kommentarer
Postat av: M

jag har en liten fråga, inget som handlar om just det här inlägget .. men vad jag har förstått så går du i klara gymnasium på söder .. är det en bra skola ? kram

2009-12-26 @ 15:14:12
Postat av: matilda

du har förstått rätt! jag tkr att det är en jättebra skola (: lärarna är jättebra, och alla elever är väldigt schysta mot varann^^ är du 94a som tänker på att söka dit? (:

2009-12-27 @ 03:02:58
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: matilda

och förresten, hur visste du att jag går där? xD eller har jag skrivit det i nåt inlägg kanske..

2009-12-27 @ 03:08:11
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp, jag är 94a hehe .. och funderar på att söka dit .. Ehm, vet faktiskt inte hur jag fått för mig det, antingen har jag läst det i nåt inlägg eller så kanske jag har klickat mig in på någon av dina vänners blogg och sett det där, jag har faktiskt själv ingen aning :D

2009-12-27 @ 19:12:03
Postat av: matilda

haha okej (: men jag tkr definitivt att du ska söka dit iaf! vilken linje är du intresserad av ? ^^

2009-12-27 @ 21:40:13
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nu kom jag på varför jag visste, du hade tagit kort på din "läxa" någon gång förut och då såg man att det stod Klara gymnasium Södra .. eller nåt sånt :D

Heheh ..

Men iaf, jag är intresserad av natur, vilken linje går du ?

2009-12-28 @ 11:46:21
Postat av: matilda

aha :O då förstår jag haha :D ah jaså, jag går samhälle web&media men de flesta av mina kompisar går natur, o det verkar nice (: dock har samhällarna i min klass lite skönare schema just nu iaf xD

2009-12-28 @ 18:09:52
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaså, man kanske ska söka dit då ^^

2009-12-28 @ 23:42:25
Postat av: matilda

do that :D du kmr int ångra dig^^

2009-12-29 @ 01:09:17
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0