We will never need to leave but we keep running

Eftersom jag är uttråkad och ni aldrig fått sett allt jag köpte i London så.
(Nu får du se hur min ATL tröja ser ut, Danni!)


Gillar jag vita tröjor med tryck tro? Btw, så är jag kär i shortsen :']



Alltså blir man inte lycklig när man hittar billiga fina filmer?
Skivorna som köptes var; Nothing Personal - All Time Low
& Lines Vines and Trying Times - Jonas Brothers


The Notebook för 2 pund gillas!
Då spelar det egentligen ingen roll att den int hade framsidan jag vill ha ^_^


Random stuff!
Fina Gerrard pins, typ finaste halsbandet från Lazy Oaf.
Läppglans & Concealer från Boots. Finfina pennor från David & Goliath.


Älskade älskade lila converse, äntligen är ni mina <3


Inte ens värt att visa all skit jag köpte på primark, haha!
Massa underkläder, smink, pyjamas, tshirt, kofta o random shit :D


Tröjan är typ lika stor som den ser ut, fast den är i small, hehe.


Ni vet ju att jag inte gillar Fernando Torres så mkt! :'D


Lycka & Lycka på bilden. Dagen innan jag skulle hem hittade jag LFC kalender, lycka alltså!


Ja du, vi gillar 4 for 3 på WH Smith. Dock inte min pappa då han fick bära det.
Allting handlades på flygplatsen när vi skulle hem, haha (a)


Första dagens fynd typ :D Och ser nu att ATL skivan är med på 2 bilder, haha.

Kommentarer
Postat av: linn

NOTEBOOOOOOOOOK <3 ih finaste filmen. har du läst boken btw? :D är den bra?

2009-12-12 @ 12:31:56
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0