I wonder if you'll ever sing this tune

Woho! :DD
Har erbjudit Pappa att han kan få läsa böckerna när jag är färdig med dem. Han var inte så pepp på det.
Förstår inte varför...

Mina sjukdoms uppdateringar är att min hals dödar mig, mitt huvud dödar mig, min näsa dödar mig. Mina ögon dödar mig halvt, för det kliar inte så mkt men det gör ont i höger ögat. Allt detta gjorde iaf så att jag var hemma från skolan idag. Astma, allergier & förkylning är inte en fin blandning. Jag är ju allergisk mot lite allt möjligt vilket gör att det inte bara är pollen som stör mig. Annars tråkig dag, har pluggat lite no men pallar inte koncentrera mig så mkt för en längre stund. Mår bara sämre då. Skitbra alltså. Med tanke på att No grejen ska vara inne på onsdag. Sen har jag ju ett tal tills på onsdag med. Helt jävla perfekt. Blir nog i alla fall ingen skola imorn heller. Även fast jag har muntligt nationella i matte men det skulle bara bli att jag underpresterar för att jag är sjuk & mår dåligt.

Btw, ni kommer ihåg Robin Bengtsson? Han killen som var med i idol som jag var beroende av. Alla tycks tro att jag glömt han men det har jag inte och han fyller faktiskt år idag. Så grattis :D



Kommentarer
Postat av: danni

äntligen! nu har jag någon att diskutera burning up-boken med, hahaha, det har varit ensamt :( hahahaha, vilken tönt jag är.

aja, i alla fall, vi saknar dig här i skolan, det är ingen som är irriterande, men krya på dig så ses vi snart min allergi-drabbade apkompis. jag lider med dig... bokstavligen.

jag kan låtsas vara dig under matte nationella provet idag. jag kan vara lite schizofrenaktig som du.

"Hur tycker du att vi ska lösa det här problemet, MATILDA?"

"Jooooooo..... ÅÅÅÅÅH, TORREEEEEEEEEESS!!!"

"Det är ett matteprov, Matilda."

"TORRRRRRRES HAR EN GRAVID FLIIIIICKVÄÄÄÄÄN..."

"Err..."



Åsa: "IG!"

2009-04-28 @ 08:05:14
URL: http://excepti0nal.blogg.se/
Postat av: bells (:

är i skolan nu och gissa vad jag gör. SKRIVER AGOH TILL DIG. ingen mcfly tröja här inte! HA HA HA!

2009-04-28 @ 11:10:21
URL: http://brandnewgame.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoppas det blir bättre ._. <3

2009-04-28 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0