In your life you'll do things greater than dating the boy on the football team.


Typiskt nog så vaknade jag kl 8 imorse av att solen sken in som fan i mitt rum. Tror dock jag somna om till nio. Fick pengar och lite annat (: Det lite annat var;
- Torres t-shirt
- LFC halsband i silver
- Voodoo docka
- Aftonbladets sportbilaga ;) 6 sidor om Torres, haha <3
- This Charming Man av Marian Keyes


Fast jag har inte fått av alla än :) Farmor&farfar kmr med snart så <3 Sen så fick jag även The Torres Story, men mamma&pappa fick beställa den från en svensk sida istället för den egentliga och där så skickas den ifrån inom 26-40 arbetsdagar så xD Fint oxå att min brorsa inte köpt nåt till mig men så gick han till centrum nyss och sa till mig innan "Jag köper sportbilagan till dig!" så jag visste verkligen inte vad jag skulle få, haha ;) Men så kom han hem med ett till paket med så han hade köpt This Charming man oxå :D Något annat roligt är att nu i veckan när jag&John (bror min då) var hemma själva så fick jag ta emot ett paket som en lämna av vid dörren (ni vet "hej skriver under här är ni snäll" paket). Och jag tittade för första gången inte vart paketet var ifrån bara la det i köket, sen fick jag reda på idag att det tydligen hade stått på det att det var från Liverpool FC, haha xD Pappa berätta det idag när jag sa att jag aldrig trodde jag skulle få några LFC saker^^

                  
Jag inser nu hur konstig Torres mun ser ut uppifrån haha xD Och bilden på Torres bredvid är tydligen scannad från The Torres Story (: <3

Kommentarer
Postat av: highclass

grattis =)<33

2009-04-11 @ 15:03:14
URL: http://highclass.blogg.se/
Postat av: bells (:

åh grattis igen bästa max :') <3

2009-04-11 @ 16:16:20
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0