And I don’t know how it gets better than this you take my hand and drag me headfirst, fearless


I skolan idag så har jag nog mest skrattat åt ungefär ingenting. Helt otroligt härligt är det! Det tog mig även cirka två timmar att läsa igenom ett tal av Hitler som var på ett a4! Haha, jag var så snabb idag :']
Till skolan idag så kom det en som hade överlevt förintelsen och berättade om det. Jättehemskt men jätteintressant var det att lyssna på, och jag är inte ironisk.
Efter skolan så stack jag till centrum med Nina och snäll som jag är så bjöd jag henne på glass. Och så köpte jag två voodolls till mig själv, så nu har jag tre^^
Sen talar väl den övre bilden för sig själv? Jag fick mina filmer idag och blev överlycklig :D Vilket betyder att det första jag gjorde när jag kom hem var att se på min favoritscen ur Becoming Jane några gånger <3
Men nej, nu ska jag göra mitt hemprov i idrott så jag kan se på nån film sen :DD


Woho, grattis på Nina & James McAvoy idag!


Kommentarer
Postat av: Emmett

HAHA xD fanns det någon voodoo docka som fick folk att få kontakt det ville du ju ha xD HAHAHA xD



GRATTIS PÅ JAMES<3333 och grattis på nina :D OCH TITTA JAG TROR ATT DET DÄR ÄR MIN FOT :D

2009-04-21 @ 22:44:49
Postat av: Nina

hihi ^^ tack <3

2009-04-22 @ 16:02:12
URL: http://blueroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0