It's love, it's love, that's bigger than us

Blev färdig med min hemkunskap runt halv elva eller något. Har ingen aning om vad jag gjort sen dess dock, men tiden har gått xD Inser att jag inte kmr somna innan tolv idag så lika bra att ha på datorn och hoppas att gymnasieintagningens hemsida uppdaterar direkt när det blivit den 17 april! Jag är lite smått rädd... Tänk om gymnasiet jag vill gå på helt plötsligt gått upp typ 50 tusen poäng? Inte troligt, men jaja x] Ska väl lägga mig och läsa lite nu, får bli This Charming Man för det är lagom oseriöst och jag behöver oseriöst just nu, haha.

Imorgon ska jag vara med emmettpemmettflemmett (som bor i en femma - mitt fd höjdarskämt! nästan) och vi ska hyra minst en film med James McAvoy. Förvånande! Det gör ingenting om vi råkar hyra fler, enligt mig iaf (;

Förresten, varför får jag alltid Bigger Than Us - Miley Cyrus på hjärnan efter jag lyssnat på den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0