I know you were on my side even when I was wrong and I love you for giving me your eyes

Så nu kan vi skratta lite åt min dumhet;



Klippte lite på ett ställe i luggen och kände att jag var tvungen o klippa lite till o sen vart det lite överallt i luggen. Och resultatet ser du ovan! Någon som vill bli klippt av Matilda? Nej, tror nog inte det. Jag undrar om jag faktiskt trodde det skulle kunna se iaf hyfsat ut när jag började klippa. Jag la iaf mina saxar i köpet så jag inte får lust med att klippa nå mer xD
Men det finns bara två saker att göra; skratta och hoppas på att det växer ut snart.
Tills dess så blir det ingen raklugg för mig, luggen får vara åt sidan.

Hmm, när min lugg täcker ögonbrynen igen så kanske jag satsa på att fucka till dem oxå? Haha..
Eller kanske inte. Been there, done that liksom. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0